Wednesday, March 25, 2009

Permulaan...

Assalamualaikum..di sinilah segalanya bermula..ops..bukan kehidupan..tp ni lah percubaan pertama aku nak belajar2 mencoret2 blog..tak tau la ape hasilnya nanti....tp tetap gak nak mencuba...ni merupakan 1st day aku ke office dalam minggu ni...setelah 5 ari bercuti2 indonesia..sumenya seakan lambat je..mungkin jg disebabkan mood bercuti tu tak ilang lagi...arini aku ke office dengan membawa paper bag yang besar...membawa segala baju kebaya sulam pita,sulam kerawang n kain batik yang dipesan oleh akak2 opis untuk diserahkan kepada tuan empunya badan...tp nampaknya sia2...sorang cuti,sorang lagi cuti blajar, n yang lain gi kursus...dari 12 pasang kebaya yang aku bawak 1 jek yang dah sampai ke tangan tuannya..selebihnya...simpan jek la dalam locker smpai tuannya datang...aku plak...?asik membelikan orang hanya selai yang sempat aku beli utk diri sendiri..huhuhu.....

2 comments: